Адаптивність до сьогодення.
Відповідальність за майбутнє
Пiд Егiдою:
2 лютого. «‎Адаптивність до сьогодення»‎
Ведучий події – Тимур Мірошніченко.
9:40 – 10:00
9:40 – 10:00
Відкриття форуму і вступне слово
Сінзіана Пояна, керівниця програми з питань підтримки громадянського суспільства Представництва ЄС в Україні (Київ)
Роланд Ковач, директор Програми сприяння громадській активності «Долучайся!» (USAID/ENGAGE) (Київ)
«Уроки, отримані для розвитку громадянського суспільства у 2020 році»
10:00 – 10:45
10:00 – 10:45
Keynote-виступ «Майбутні споживачі: нові звички, нові очікування, новий світ»
Ерік Смет, старший аналітик з пошуку трендів TrendWatching (Амстердам)
Багато речей – від роботи до ритейлу, від до того, як ми думаємо про своє здоров'я, до наших домівок – змінилося безповоротно. Але ці зміни відкривають можливість компаніям та брендам ставати кращими.
10:45 – 10:50
10:45 – 10:50
Q&A сесія з Еріком Сметом
10:50 – 10:55
10:50 – 10:55
Рекламна пауза
Комунікації для соціальних та поведінкових змін
10:55 – 12:05
10:55 – 12:05
Панельна дискусія

«Комунікаційні рішення для боротьби з пандемією: уроки, висновки, рішення»
Модератор:
Євген Глібовицький, засновник експертної компанії pro.mova (Київ)

Участники:
Катерина Булавінова, медична експертка ЮНІСЕФ Україна
Тимофій Брик, професор та дослідник KSE (Київ)
Гліб Вишлінський, виконавчий директор Центру економічної стратегії (Київ)
Віталій Руденький, керівник напрямку "Leading in Complex World" Інституту лідерства та управління УКУ (Київ)

Guest speaker:
Д-р Рорі Галлахер, керівний директор Behavioural Insights Team в Австралії та Азіатсько-Тихоокеанському регіоні (Сідней)
Фокусування на національному досвіді інформування та запобігання комунікаційним проблемам у галузі охорони здоров'я.
  • Якими були контексти та базові припущення сторін комунікації?
  • Що робити з обмеженістю надійних даних?
  • Якими були успішні та провальні комунікаційні рішення у 2020 році?
  • Соціальні норми, цінності, переконання: якими є тенденції в Україні, як вплинути на соціальні зміни?
  • Які висновки треба зробити для подолання викликів 2021 року?
12:05 – 12:20
12:05 – 12:20
Перерва на каву
12:20 – 12:50
12:20 – 12:50
«Довіра в суспільстві. Чому в одних країнах громадяни притримуються державних рекомендацій, а в інших – ні»
Євген Глібовицький, засновник експертної компанії pro.mova (Київ)
Зв'язки між історичною пам'яттю про травми, релігійними установками та ставленням суспільства до правил, а також аналіз ставлення до правил у порівнянні з іншими країнами.
12:50 – 13:10
12:50 – 13:10
«Державні комунікації під час пандемії коронавірусу: що не так?»
Маргарита Клещаєва, партнерка комунікаційної агенції PlusОne (Київ)
  • Чи можлива державна комунікація без маніпуляції?
  • Як побудувати єдину комунікаційну лінію та зменшити суперечливі заяви?
  • Як повернути довіру суспільства та зменшити його дезорієнтацію?
  • Світові практики: аналіз успішних і невдалих закордонних кейсів.
13:10 – 13:40
13:10 – 13:40
«Вагання щодо вакцини. Як спілкуватися з нерішучою аудиторією»
Анастасія Нуржинська, експертка з комунікацій для соціальних та поведінкових змін, керівниця відділу комунікацій для розвитку UNICEF Ghana (Аккра)
  • Як за допомогою науки про поведінку підійти до вирішення важливих проблем у галузі охорони здоров'я?
  • Дієві інструменти комунікації з аудиторією, яка вагається у своєму виборі.
13:40 – 14:10
13:40 – 14:10
Обідня перерва
‎Поведінкові інсайти від експертів
14:10 – 14:30
14:10 – 14:30
Keynote «COVID-19 змінить світ набагато менше, ніж прогнозують зараз»‎
Пол Долан, професор поведінкових наук Лондонської школи економіки та політичних наук (Лондон)
В результаті пандемії відбудуться деякі суттєві зміни: наприклад, зараз ми більше працюємо з дому і менше подорожуємо чи літаємо у справах, але багато речей на початку вже наступного 2022 року будуть багато в чому схожими на початок 2020-го.
Якщо ми дійсно хочемо значних змін, то повинні від намірів перейти до докладних планів реалізації своїх задумів. Ми дослідимо очікування та плани у контексті трансформації світу після ковіду.
14:30 – 14:55
14:30 – 14:55
Q&A сесія з Полом Доланом
Ведуча:
Анна Суходольська, керівниця відділу поведінкових та соціальних комунікацій ЮНІСЕФ Україна (Київ)
14:55 – 15:20
14:55 – 15:20
«Поведінкові інсайти та коріння соціальних змін»
Інтерв'ю спеціального представника МЗС України із питань санкційної політики Олексія Макеєва з Лоттою Сільвандер, головою представництва ЮНІСЕФ Україна (Київ)
15:20 – 15:30
15:20 – 15:30
Перерва на каву
15:30 – 16:30
15:30 – 16:30
Side event «#SHKALAtalk #РозмоваПідСкалою — відверта zoom-зустріч соціальних активістів і комунікаторів в рамках SHKALA 2021 про вигорання від соціальної активності»
Модераторка:
Таня Касьян, журналістка, проєктна менеджерка Точка опори ЮА – NGO Fulcrum UA.

Запрошена експертка:
Марта Пивоваренко, Mental Health Research Expert в Development Foundation NGO, національна тренерка для тренерів і супервізорка ВООЗівської програми ліквідації прогалин у сфері психічного здоров'я для лікарів первинки mhGap-HIG, провідна дослідниця по Україні проєкту «Відновлення-Донбас» UNRPP в Україні.
Ефективні кейси соціального впливу
15:30 – 15:45
15:30 – 15:45
«Ідеї, що спроможні захопити молодь. На прикладі кейсів Date with Art, Сoronamania»
Ярослав Ведмідь, засновник Postmen (Київ)
Що робити, а чого ніколи не робити під час побудови комунікаційних рішень для молоді у TikTok та Instagram.
15:45 – 15:55
15:45 – 15:55
«Digital Youth: як неурядовим організаціям будувати ефективну комунікацію з молоддю у діджиталі»
Тамара Береш, експертка з діджитал комунікацій ЮНІСЕФ Україна (Київ)
  • Як працювати з молодіжними блогерами та лідерами думок у соцмедіа?
  • Як вести діджитал канали, щоб збільшити аудиторію у 3 рази?
  • Кейси кампаній та стратегії залучення молоді з практики ЮНІСЕФ в Україні та світі.
15:55 – 16:15
15:55 – 16:15
«Ефективна соціальна кампанія: випадковість чи запрограмований успіх?»
Ірина Метньова, засновниця та креативна директорка Vandog Agency (Київ)
  • Як працювати зі стигмами?
  • Як змінювати застарілі соціальні норми?
  • Як виміряти ефективність?
  • Як створити правильний креатив?
16:15 – 16:45
16:15 – 16:45
Guest speaker «Комунікації в часи COVID-19: як використати поведінкову науку у своїй роботі»‎
Сара Ісаак, директорка зі стратегії та планування Marketing for Change Co (Орландо)
Дізнайтеся на реальних кейсах останнього року, як можна підвищити ефективність комунікації у сучасних заплутаних та захаращених інформаційних умовах.
16:45 – 17:05
16:45 – 17:05
«Кейс рев'ю: еволюція можливостей соціальної реклами»
Олександр Смірнов, креативний директор Tabasco (Київ)
  • Чи знаєте ви, яку еволюцію пройшла соціальна реклама?
  • Чому запит на соціальну рекламу останнім часом зростає?
  • Як соціальна реклама змінює суспільство і бізнес?
17:05 – 17:15
17:05 – 17:15
Перерва на каву
Контролюючи інфодемію
17:15 – 17:35
17:15 – 17:35
«Вакцинація від дезінформації»‎
Ангус Томсон, старший радник з соціально-поведінкових наук у сфері імунізації головного офісу UNICEF (Ліон)
Обґрунтований огляд впливу дезінформації на рішення щодо вакцинації із вказівками про створення національної стратегії та плану дій щодо управління дезінформацією.
17:35 – 18:20
17:35 – 18:20
Панельна дискусія

«Як вижити в часи інфодемії?»‎
Модератор:
Анна Суходольська, керівниця відділу соціальних і поведінкових комунікацій ЮНІСЕФ Україна (Київ)

Участники:
Майкл Щур, засновник «Телебачення Торонто»‎ (Київ)
Максим Скубенко, лідер та редактор проєкту VoxCheck (Київ)
Андрій Кулаков, програмний директор Internews Україна (Київ)
  • Які масштаби дезінформації в Україні і що робити з ретрансляторами фейків?
  • Як найкраще подавати суспільству важливу інформацію, щоб не допускати незрозумілого трактування?
  • Як медіа перевіряють інформаційні джерела? Які ознаки ресурсів, яким не можна довіряти?
  • Як спростовувати чутки та помилкові повідомлення, щоб пом'якшити завдану ними шкоду?
18:15 – 18:30
18:15 – 18:30
Перерва на каву
Аналітика даних: портрет сучасного українця
18:30 – 18:50
18:30 – 18:50
«Нейроаналіз комунікацій у період пандемії. Коротка методичка для комунікатора»
Катерина Ільченко, керівна партнерка нейромаркетингової агенції Neuro-knowledge (Київ)
  • Про основні помилки комунікації на карантині на прикладі аналізу української комерційної реклами: що враховувати на майбутнє?
  • Про страх під час кризи: як працює державна комунікація і що з цим робити?
  • Про найпоширеніші когнітивні викривлення, під впливом яких перебувають люди в пандемію.
18:50 – 19:10
18:50 – 19:10
«Портрет української аудиторії: як перетворити дані на дієві інсайти»
Олена Рибій, старша програмна фахівчиня Програми сприяння громадській активності «Долучайся!»‎ (USAID/ENGAGE) (Київ)
Чому важливо засновувати стратегічну комунікацію на надійних даних та що цифри можуть розповісти про поведінку аудиторії?
19:10 – 19:20
19:10 – 19:20
«Що робити, щоб допомогти #BeatCOVID19 і переконатись в обізнаності людей про допомогу ЄС? Комунікації Європейського Союзу щодо COVID-19 в Україні»
Надія Вертебна, координаторка з комунікації/менеджерка програм Представництва Європейського Союзу в Україні (Київ)
Яким чином ЄС зміг швидко створити широку підтримку Україні та переніс свої комунікаційні зусилля на створення необхідної інформованості українців про допомогу від ЄС у преодолінні пандемії.
19:20 – 19:25
19:20 – 19:25
Рекламна пауза
19:25 – 19:45
19:25 – 19:45
Підсумки дня «Аналіз основних викликів для громадянського суспільства у комунікаціях»‎
Модераторка:
Катерина Булавінова, медична експертка ЮНІСЕФ Україна

Участники:
Ясенка Перович, керівниця Проєкту ЄС «Підтримка взаємодії ЄС з організаціями громадянського суспільства України»
Айдер Халілов, старший програмний менеджер Програми сприяння громадській активності «Долучайся!» (USAID/ENGAGE) (Київ)